Interieurverzorging

Weet u dat werknemers prettiger werken in een schone en georganiseerde werkomgeving?. Bovendien is aangetoond dat het ziekteverzuim vermindert naarmate de werkomgeving schoner is, denkt u hierbij eens aan mensen met een stofallergie.

Schoonmaakwerk wordt vaak gezien als een onnodige kostenpost. Men heeft veelal de houding: schoonmaken kan iedereen. Echter, schoonmaken is een vak waar niet iedereen kijk op heeft. Vaak moeten werknemers van bedrijven naast hun eigen taken de boel een beetje schoon houden. Wat dan gebeurt is dat het schoonmaken erbij inschiet en het pand vervuilt. Nieuwe klanten zullen dit opmerken en een verkeerde indruk van uw bedrijf krijgen.

Vergeet niet, een eerste indruk maakt u maar 1 keer.
Heeft u er bovendien wel eens bij stilgestaan dat uw werknemers veelal een hoger uurtarief hebben dan een schoonmaakbedrijf?
Hoe gaan wij te werk?

  • Wij werken aan de hand van een gedetailleerd schoonmaakplan. Met dit plan in de hand controleren wij de werkzaamheden, bovendien kunt u ook exact zien hoe en wanneer bepaalde werkzaamheden gedaan dienen te worden.
  • Onze rayonleiders houden regelmatig controles, deze controles worden besproken met u en teruggekoppeld naar onze medewerkers, u krijgt een verslag met de gevonden punten en de actie daarop.
  • Onze medewerkers houden een logboek bij, u kunt hierin uw op of aanmerkingen kwijt.

Over onze prijzen:
De schoonmaakbranche is de afgelopen jaren verslechterd door een ongekende prijzenslag. Door toenemende concurrentie werden de prijzen lager en de m2 normen steeds hoger. Werknemers reageerden door wekenlange stakingen in 2010 en 2012. Wij zijn echter altijd bij onze principes gebleven: voor een eerlijke prijs kunnen wij ook eerlijk blijven.  Zodoende blijven onze werknemers tevreden en daardoor onze klanten ook. Onze tarieven zijn daarom niet de laagste maar zeker ook niet de hoogste, uiteraard blijven we binnen de marges concurrerend. Door het opstellen van een optimaal werkplan hoeft u niet duurder uit te zijn.